Voor alle standhouders op het vijfde Borstkankersymposium 

 

Hoe ziet de actie eruit? 

Wij stellen je net zoveel  toegangsbewijzen ter beschikking voor je eigen (potentiële) klantenkring als je maar hebben wilt met een korting van  > 50 % van onze standaardprijs van € 25,=. Het bedrag dat wij hiervoor hanteren is € 10. Dus jullie betalen € 10,= i.p.v. € 25,= /toegangsbewijs.  Wil je zelf nog meer korting geven, dan betaal je per ingeschreven klant van jou het verschil. Wil je echter minder korting geven en schrijft een klant zich daarvoor in, dan krijg je van ons het bedrag boven de € 10 terug. Zo kan het dubbelop interessant zijn. 

Rekenvoorbeeld I

Je hebt met ons afgesproken dat je jouw klanten de 15 euro korting  wilt aanbieden. 8 Relaties/klanten schrijven zich met jouw code in, betalen zelf  € 10,= per kaart, in totaal ontvangen wij dus 8 x € 10 = € 80. Er hoeft geen verrekening plaats te vinden.  Wij informeren je vooraf aan het symposium wie van jouw klanten er zullen zijn.

Rekenvoorbeeld II

Je hebt met ons afgesproken dat je jouw klanten een korting wilt geven van € 5 euro. 8 Relaties/klanten schrijven zich met jouw code in, betalen zelf € 20 per kaart. € 160,= dus. Aangezien wij met jou hebben afgesproken dat we per ticket € 10 euro berekenen, ontvang jij per inschrijving € 10 retour. Wij informeren je vooraf aan het symposium wie van jouw klanten er zullen zijn. Na het symposium ontvang je van ons 8 x € 10 retour = € 80,= (of wij verrekenen) .

Rekenvoorbeeld III

Je hebt met ons afgesproken dat je jouw klanten gratis wil uitnodigen voor het Borstkankersymposium. 8 Relaties/klanten schrijven zich met jouw code in. Zij betalen niets. Aangezien wij met jou hebben afgesproken dat we per ticket € 10 euro berekenen, ontvang jij per inschrijving een factuur voor € 10/klant , dus 8 x € 10,= maakt € 80,=. Wij informeren je vooraf aan het symposium wie van jouw klanten er zullen zijn. Na het symposium ontvang je van ons de factuur. 

 

Wat moet je eigenlijk zelf doen?

Makkelijk zat! Je mailt jouw relaties en klanten. Je nodigt iedereen uit om te komen tegen een lage toegangsprijs. De prijs bepaal je dus zelf en geef je aan ons door.  De prijs kan liggen tussen de € 0,= en € 20,= , voor elke deelnemer die met jullie kortingslink inschrijft. Minimaal bied je dus een korting aan van € 5 aan je klant.  

Spelregels:       

Je klanten rekenen met ons af als ze inschrijven door gebruik te maken van de link die wij jullie sturen. De link is per standhouder verschillend omdat wij met elke standhouder apart een afrekening maken. De link zorgt er voor dat ze bij het juiste ticket terechtkomen met de juiste korting die jij hebt gekozen.  

Iedereen die via jou inschrijft, krijgt dus dezelfde korting! Geef je het percentage wat wij namens jou mogen berekenen even aan ons door? Het verschil tussen de prijs en de prijs die jij aan ons betaalt of terugkrijgt, bepaal je dus zelf. 

Je maakt hierover geen reclame via social media. Dit is een exclusieve actie voor je eigen relaties

Direct na het symposium (uiterlijk binnen 1 week) krijg je van ons een creditnota of factuur met daarop:

  1. Wie met jullie link heeft ingeschreven
  2. Het totaal aan jullie door ons te crediteren bedrag of te betalen bedrag.
  3. Bij een creditnota, maken wij dan meteen het bedrag aan je over.

  Na ontvangst van je inschrijfformulier, ontvang je de link naar het juiste ticket.

 

Win-Win-actie